Cand abia invatam sa privesc lumea

Buna dimineata!

Ati ghicit sunt eu Andreiut. Marti implinesc deja trei saptamani. Lumea zice ca am crescut. Eu nu imi dau seama. Ce sa va spun, fiecare zi e diferita si incerc noi experiente.

Mi-am facut doi prieteni noi; ei sunt gemeni si se numesc Titi. Mami ma duce des la ei in vizita. Ma duce asa plutind si leganandu-ma in zbor si m-a invatat sa ii strig: “ Titi, unde esti Titi, ca uite vine baietelul la tine!” Desi Mami m-a invatat cum sa ii prind pe Titi, uneori ma descurc greu si abia dupa multe incercari reusesc. Alteori ma enervez atat de rau ca nu pot sa ii prind ca ii musc de ciuda, atunci Mami se supara si ma cearta. Titi e atat de cald si primitor, incat cum ii prind, sug o data de doua ori si apoi cad intr-un somn atat de dulce, incat Mami trebuie sa ma ridice, sa ma scuture, sa ma ciupesca de peste tot si abia-abia ma trezesc bosumflat. Si uite asa continuam imbinad gimnastica cu suptul, cam o ora dupa care Mami cu ciuda, imi da biberonul.

Pe cat de mult imi place sa ma joc cu Titi, pe atat de putin imi place sa manac de la ei. E atat de greu pentru un bebelus asa de mic sa faca un asa efort. Ma dor falcutele si cand stiu ca exista biberonul din care beau ca un pasa, ce sa ma mai chinui.

Dar Mami a facut o obsesie sa imi dea lapte doar de la Titi si e tare necajita ca desi Titi are lapte de imi curge direct un gurita, eu sunt un mare lenes si nu vreau sa ma fortez. Ei, dar ce toti copii sug la Titi? Ce daca voi creste cu lapte praf? Si el e foarte bun.

Dar hai ca v-am plictisit destul cu Titi. Mai sunt si alte lucruri placute pe care le degust in fiecare zi: leganatul pe picioare (desi Mami nu a vrut sa ma invete asa, a fost nevoita sa faca asta pentru ca uneori nu am chef sa dorm), baia de seara e o adevarata defatare. De la o vreme Mami ma lasa des cu funduletul gol; imi da cu nu stiu ce uleiuri si ma lasa sa pedalez, e asa de bine e si racoritor, chit ca din cand in cand mai trag cate un susu.

Sunt si lucruri pe care le urasc, ca de exemplu masajul. Desi Mami se straduieste sa il faca cat mai placut, mie nu imi place deloc. A luat obiceiul sa ma traga inclisv pe falcute si la cat sunt ele de obosite de la Titi, ma dor foarte rau, intr-o zi era sa lesin de plans.

M-am ales si cu cateva nume de alint, ca sa nu le zic porecle: Falcute, Rita-Veverita. Asta pentru ca Mami a inventat un catec de leagan cu Rita Veverita. E cam bascalios el, nu asa siropos cu puisor si nu stiu mai ce, cum imi canta bunicile. Lui Mami ii place foarte mult sa se prosteasca, dar si mie.

Imi pare rau ca acum e cam bolnavioara, a facut si febra si trebuie sa stea il alta camera. Desi Buni si Tati ma iubesc mult si ma ingrijesc cum pot si ei mai bine eu oftez dupa Mami a mea si dupa Titi.

Azi am facut- o lata; in timp ce stateam eu frumusel si cuminte pe masa de infasat, prospat schimbat si curat, Buni a auzit niste tipete ingrozitoare. Cand s-a uitat la mine si-a dat seama ca imi bagasem manuta in par si trageam cat puteam. Abi-abia mi-a desfacut mana din par. Ce sa zic, eu inca nu imi dau seama care sunt manutele si piciorusele mele si destul de des ma sperii de ele in somn, mi se par niste pasari mari si amenitatoare si ma trezesc plangand.

Ei cam atat cu povestile, pe curand,

Lasă un răspuns

